Wymiany / zwroty / reklamacje

Wymiany obrączek

W celu dokonania wymiany obrączki na inny rozmiar, prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod adresem:

http://markizasklep.website.pl/formularzwymiany/form.html

Reklamacje

Ustawowy termin zgłoszenia reklamacji, na podstawie Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, wynosi 2 lata od dnia wydania zakupionego produktu. W przypadku pojawienia się wad produktu w terminie dwóch lat od daty jego zakupienia, w celu zgłoszenia reklamacji - w terminie 2 miesięcy od chwili stwierdzenia istnienia niezgodności (pod rygorem utraty uprawnień wynikających z Ustawy) - należy dostarczyć produkt osobiście do sklepu bądź wysłać go na adres firmy wraz z paragonem lub dowodem zakupu . 

Do przesyłki reklamacyjnej należy załączyć opis wady produktu. 

W ciągu 14 dni skontaktujemy się w celu rozwiązania problemu.

W przypadku, gdy wady wynikają z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i  odesłany Klientowi (koszt takiej przesyłki pokrywa nasza firma). W razie stwierdzenia uszkodzeń nie wynikających z wady produktu (uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania), firma Markiza Pracownia Złotnicza Jacek Kowalski skontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania go o kosztach ewentualnej naprawy, wykonanej w formie zlecenia usługi odpłatnej.

Zwroty

Warunki zwrotów opisane zostały w regulaminie sklepu  § 7 Prawo odstąpienia. Regulamin dostępny pod adresem:

https://markizasklep.pl/regulamin